ثبت نام کنکور ارشد 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام کنکور ارشد 99

با توجه به افزایش سطح سواد امروزه داوطلبان زیادی قصد ثبت نام در کنکور ارشد را دارند که شما عزیزان میتوانید با ورود به سامانه اقدام به ثبت نام نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام کنکور ارشد 99 فقط از طریق سامانه انجام میگیرد و شما عزیزان میتوانید در زمان مشخص شده وارد سامانه شوید و اقدام به ثبت نام نمایید. داوطلبین گرامی توجه داشته باشید که قبل از ثبت نام حتما دفترچه کنکور ارشد را مطالعه نمایید تا بتوانید از تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام مطلع شوید و و در صورت دارا بودن این شرایط اقدام به ثبت نام کنید.

زمان ثبت نام کنکور ارشد 99 در دانشگاه های متفاوت در زمان های متفاوتی انجام میگیرد.بنابراین هر دانشگاهی طبق جدول زمان بندی و بر اساس فراهم شدن سامانه ثبت نام میتوانند در زمان تعیین شده اقدام به پر کردن اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایند.

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 99

 

متقاضیان عزیزی که قصد نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 را دارند ، می بایست در زمان مقرر که توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود ، به سایت رسمی این سازمان مراجعه نمایند و مطابق راهنمای زیر ثبت نام خود را انجام دهند.

  • پیش از آغاز ثبت نام ، در ابتدا می بایست نسبت به دانلود دفترچه ثبت نام  اقدام نموده و آن را به طور کامل مطالعه کنید و در صورتی که شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 را دارا بودید نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایید.
  • وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.
  • از منوی سمت راست سایت ، گزینه کارشناسی ارشد را انتخاب نموده و سپس روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 ” کلیک کنید.
  • در این مرحله نوبت به پرداخت هزینه ثبت نام ارشد 99 می رسد ؛ پرداخت وجه ثبت نام نیز با خرید کارت اعتباری صورت می گیرد. جهت پرداخت این هزینه از صفحه ای که پیش رویتان قرار دارد ، گزینه ” خرید سریال ثبت نام “ را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که خرید کارت اعتباری صرفا به صورت آنلاین و اینترنتی بوده و پس از پرداخت مبلغ نام نویسی (که در سال گذشته به مقدار 45 هزار تومان بود) می بایست شماره سریال 12 رقمی مربوط به آن را دریافت نمایید.
  • پس از کلیک بر روی گزینه ” خرید سریال ثبت نام “ ، 3 گزینه زیر را مشاهده خواهید نمود :
  1. سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 99 و علاقه مند به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش ، بابت ثبت نام و انتخاب رشته
  2. سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 99 و عدم تمایل به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش
  3. سریال علاقه مندی به پیام نور و غیر انتفاعی آزمون کارشناسی ارشد

توجه داشته باشید که هزینه اطلاع رسانی از طریق پیامک در سال گذشته مبلغ 600 تومان بود که به همراه هزینه ثبت نام توسط داوطلبان پرداخت شد.

  • پس از خرید کارت اعتباری ، مجددا وارد صفحه اصلی سایت شده و پس از انتخاب گزینه ” کارشناسی ارشد “ از سمت راست سایت ، روی گزینه ” ثبت نام جدید “ کلیک نمایید.
  • در قسمت ثبت نام جدید ، پس از وارد کردن اطلاعات شخصی ، اطلاعات تحصیلی مقاطع قبلی خود و هم چنین بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ، نام نویسی شما به پایان خواهد رسید.

 

  • جهت اطلاع از ثبت نام کنکور ارشد 99 و سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 ،   مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد  از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • 9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد 99

یکی از پر تکرار ترین سوالات متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد 99 در خصوص شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 است که در این قسمت به شرح آن می پردازیم . از مهم ترین شرایط اختصاصی کارشناسی ارشد داشتن مدرک کارشناسی ( لیسانس ) یا دکتری حرفه ای می باشد که البته دانشجویان مقطع کارشناسی که تا پایان شهریور 99 فارغ التحصیل می شوند نیز درصورت رعایت شرایط زیر می توانند در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 شرکت نمایند :
 

1) شرکت مجدد فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری در همان رشته قبلی ممنوع بوده و داوطلبان در صورت استفاده از تسهیلات تحصیل مجدد رایگان ، مستلزم پرداخت شهریه کارشناسی ارشد معادل شهریه نوبت دوم ( شبانه ) می باشند . این بند از قسمت شرایط دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 98 حذف شده بود و بر اساس رای جدید دیوان عدالت ، داوطلبان برای تحصیل مجدد در مقطع قبلی ملزم به پرداخت شهریه نبوده و سازمان سنجش می بایست از اعمال این بند در آزمون کارشناسی ارشد خودداری نماید . به محض اعلام تبصره یا تصویب قانون جدید در این خصوص در همین مقاله به اطلاع داوطلبان می رسانیم .
 

2) پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی دوره شبانه ، نیمه حضوری ، دانشگاه پیام نور ، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی ، بین الملل و دوره مجازی در آزمون ورودی تحصیلات تكمیلی سال 1398 در صورت عدم ثبت نام در رشته قبولی و یا انصراف از آن با رعایت سایر شرایط و ضوابط می توانند در آزمون کارشناسی ارشد 99 ثبت نام و شركت نمایند .
 

3) داوطلبانی که در دوره روزانه کنکور کارشناسی ارشد 98 پذیرفته شده اند ( در مرحله نتایج نهایی یا تکمیل ظرفیت ) ، حق شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 99 را نخواهند داشت ولی داوطلبان دوره های غیر روزانه در صورت عدم ثبت نام یا انصراف ، منعی نخواهند داشت .
 

4) داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها ، سازمان ها و نهادهای دولتی بايد قبل از ثبت نام موافقت كتبی و بدون قيد و شرط محل كار خود را مبنی بر ادامه تحصيل دريافت و آن را نزد خود نگه دارند .

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در کنکور ارشد 99 آشنا کنیم. داوطلبینی که قصد شرکت در کنکور ارشد 99 را دارند به زمان ثبت نام توجه کنند چرا که ثبت نام کنکور ارشد فقط از طریق سامانه انجام میگیرد و در صورت بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری انجام نخواهد گرفت.

 منبع : تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99





:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: